Bezorgen, betalen, kortingscodes & cadeaubonnen

Bij iedere bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staan het ordernummer, de aangekochte items, verzendkosten en het eindbedrag. Je kan veilig betalen. Onderstaand vind je alle informatie.

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Scrunchieshandmadewithlove verzendt standaard met DHL en PostNL

Brievenbuspakket - Als je een product besteld bij ons wordt deze standaard verzonden als 'brievenbuspakket'. Dit betekent dat PostNL jouw pakketje door de brievenbus aflevert. Bij deze optie ontvang je geen track en tracé code. Houdt er hiernaast ook rekening mee dat het soms langer kan duren voor jouw brievenbuspakketje wordt afgeleverd. Wij wijzen er nadrukkelijk op dat Scrunchieshandmadewithlove niet aansprakelijk is voor overschrijding van de aangegeven levertijden, verlies, diefstal of beschadiging door de post. 

Bestellingen binnen Nederland - De verzendkosten worden in het bestelproces automatisch berekend aan de hand van het gewicht van je bestelling.

Bestellingen buiten Nederland - De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Deze worden automatisch berekend aan de hand van het gewicht van je bestelling. Woon je ergens anders en staat jouw land er niet tussen? Stuur ons dan even een bericht.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. De gemiddelde levertijd is 3 a 4 dagen. Wij sturen een e-mail als de bestelling is verzonden. Wanneer de bestelling op de post is gedaan  vóór 17:00 uur is jullie bestelling meest van tijd de volgende dag in huis. *Geen bezorging op zondag en maandag*

Wij wijzen er nadrukkelijk op dat SHWL niet aansprakelijk is voor overschrijding van de aangegeven levertijden door de post. SHWL behoudt het recht om de bestelling te cancelen en het overgemaakte bedrag terug te storten.

Welke betaalwijzen zijn er mogelijk?

Wanneer je in de webshop een bestelling plaatst, kun je uit de volgende betaalmethode kiezen:

• iDEAL
Via deze betaalmethode reken je jouw bestelling direct af binnen de vertrouwde internetomgeving van jouw bank. Het aankoopbedrag wordt direct van jouw bankrekening afgeschreven.

• Bancontact (alleen voor Belgische klanten)
Via deze betaalmethode reken je jouw bestelling direct af binnen de vertrouwde internetomgeving van jouw bank. Het aankoopbedrag wordt direct van jouw bankrekening afgeschreven.

• PayPal
PayPal is een handige methode om jouw bestelling snel en kosteloos af te ronden. Het enige waar jij over hoeft te beschikken is een geldig PayPal account met een gekoppelde betaalkaart. Volg de stappen in de vertrouwde omgeving van PayPal.

• Cadeaukaart (e-voucher)
Wil je een cadeaukaart in onze webshop gebruiken? Dan kun je in de stap 'betalen' de bestelling met een cadeaukaart afronden met een code die op de e-voucher staat. Als het saldo op de cadeaukaart onvoldoende is, kan de betaling verder worden gedaan met een andere betaalmethode.

• Creditcard (Visa, Mastercard en American Express)
Door in de betaalstraat voor de creditcard optie te kiezen, kun je de betaling van jouw bestelling nog even uitstellen. Kies bij het afrekenen van jouw bestelling voor de creditcardmaatschappij waar jij bij aangesloten zit. Volg vervolgens de stappen in de vertrouwde internetomgeving van de desbetreffende creditcardmaatschappij.

• Achteraf betalen (Klarna)
Via Klarna kun je jouw bestelling veilig achteraf betalen. Deze betaalmethode kost €1,95 en is beschikbaar voor klanten van 18 jaar en ouder. Klarna geeft jou de mogelijkheid om de bestellingen binnen 14 dagen te betalen. Let op! Achteraf betalen is niet voor iedereen mogelijk. Het kan helaas voor komen dat jouw bestelling wordt geweigerd door Klarna vanwege privacy-redenen wordt de reden van de weigering door Klarna niet aan SHWL vrijgegeven.

• Betalen bij ophalen

Kan ik meerdere kortingscodes verzilveren in één bestelling?

Het is helaas niet mogelijk om meerdere kortingscodes te combineren in één bestelling. Wel is het mogelijk om jouw kortingscode te combineren met één of meerdere giftcards.

Help! Mijn cadeaubon doet het niet. Wat nu?

Dit probleem kan een aantal redenen hebben:
• Er staan geen (positief) saldo op de cadeaubon.
• De cadeaubon is nooit opgewaardeerd.

Mocht er een ander probleem zijn of kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een cadeaubonnen besteld, kan ik hem nog annuleren?

Nee, de cadeaubonnen worden na betaling direct aangemaakt. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om na de betaling de order nog te annuleren.

Kan ik mijn cadeaubon inwisselen voor contant geld?

Cadeaubonnen kunnen niet voor contant geld worden ingewisseld. Bij een retourzending van een bestelling die (deels) met cadeaubonnen is betaald, word het restitutiebedrag ook in cadeaubon saldo terugbetaald.

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

Als je een kortingscode hebt, kun je deze als volgt inwisselen bij aankoop van een product:

1. Je plaatst de producten die je wilt kopen in jouw winkelmand
2. Dan vul je links onderin op kortingscode toevoegen
3. Er komt een invulveld tevoorschijn, hier voer je je kortingscode in
4. Je controleert of de kortingscode geaccepteerd is en of het juiste bedrag van de aankoopprijs afgetrokken is
5. Je doorloopt het hele bestelproces verder zoals normaal

Ik heb een kortingscode ingevoerd, maar hij werkt niet. Wat nu?

Wanneer het niet lukt om jouw kortingscode te verzilveren, raden wij je graag om onderstaande stappen goed te controleren.

1. Heb je de kortingscode correct ingevuld zonder spaties aan het einde van de code?
2. Is de kortingscode nog geldig?
3. Is de kortingscode geldig op het product in jouw winkelwagen?
4. Het is niet mogelijk om meer dan één kortingscode te verzilveren bij een bestelling. Heb je al een andere kortingscode ingevuld? Dan wordt de tweede kortingscode helaas niet geaccepteerd.

Zijn alle bovenstaande stappen goed doorlopen en werkt de kortingscode nog steeds niet? Neem dan gerust contact met ons, zodat we je kunnen helpen met een passende oplossing. Dat kan via info@scrunchieshandmadewithlove.nl

Het lukt mij niet op met Klarna te betalen. Wat moet ik nu doen?

Het kan helaas voor komen dat jouw bestelling wordt geweigerd door Klarna. Vanwege privacy-redenen wordt de reden van de weigering door Klarna niet aan SHWL vrijgegeven. Voor meer informatie omtrent de weigering kan je het beste contact opnemen met de helpdesk van Klarna. Ga hiervoor naar www.klarna.com/nl/klantenservice of neem telefonisch contact op via het telefoonnummer 020 808 28 52. Om jouw bestelling toch te ontvangen, raden wij je graag aan om een nieuwe bestelling te plaatsen en hierbij voor een andere betaalmethode te kiezen.